top of page

Opas hierojille

Ilmainen opas hierojille ja

hyvinvoinnin ammattilaisille

opas (uusi).png
Oppaan vinkit auttavat sinua kehittämään liiketoimintaa ja kasvattamaan myyntiä.
Saat oppaan sähköpostiisi PDF -tiedostona.
Kopio tiedostosta 9C0A0891.jpg

Minä rakastan hieronnassa käymistä ja ole käynyt jo usean vuoden ajan säännöllisesti erilaisissa hieronnoissa ympäri maailmaa. Itselläni on sekä hyviä, että huonoja kokemuksia hieronnoista ja erilaisista hoitoloista ja nyt olenkin kerännyt kaikki parhaat käytännön neuvoni tähän yhteen oppaaseen. 

 

Tästä oppaasta saat toimivimmat vinkit BISNEKSEN KEHITTÄMISEEN. 

 

Kerron sinulle asiakkaan näkökulmasta miten tuottaa miellyttävä ja mieleenpainuva kokemus ja näin saada asiakas palaamaan helposti uudelleen. Oppaassa on monta itsestäänselvyydeltä kuulostavaa asiaa, mutta kokemukseni mukaan valitettavan usein suurin osa näistä ”itsestäänselvyyksistä” on täysin hukassa, joten kirjoitan myös siksi nekin oppaaseen. Voit taputtaa itseäsi olkapäähän, jos ne on jo sinulla kunnossa! :)

 

Täytyy kuitenkin sanoa, että kun teet itse hieronnan todella hyvin, niin saat asiakkaan palaamaan luoksesi ja suosittelemaan sinua helposti ilman erikoisempia ponnisteluja. Varmista siis ihan ensimmäisenä, että osaat hommasi todella hyvin!

​

Toivon todella, että pystyn oppaan avulla auttamaan sinua. Kasvata myyntiä, paranna asiakaskokemusta ja kehitä bisnestäsi.

​

-Johannes Laine

​

​

​

Mitä muut sanovat oppaasta?

Toni_.jpeg

”Tähän oppaaseen on koottu mielestäni erittäin tärkeitä pointteja hierontaa ajatellen. Sain oppaasta itsekin muutaman hyvän vinkin ja muistutuksen omaan työhöni!”

​

-Toni Kaunonen, Fysiokaunonen

"Tästä oppaasta saat hyvät ja ytimekkäät käytännön vinkit siihen, miten tehdä omasta hierontapalvelusta mahdollisimman myyvää, ammattimaista ja asiakkaalle positiivisesti mieleenpainuvaa. Mitä kannattaa ottaa huomioon, jotta saat asiakkaan sekä palaamaan, että suosittelemaan sun hierontaa muillekin?

 

Usein hieroja itse saattaa ajautua keskittymään liiaksi asiakkaan ongelmien ratkaisemiseen/hoitamiseen, jolloin helposti unohtuu muut kokonaisuuden kannalta tärkeät tukipilarit. Toki pääasia on aina asiakkaan hoitamisessa, mutta kannattavan liiketoimminnan puolesta on hyvä muistaa pari muutakin juttua."

​

-Heidi Greus, Hierontasoturi

Heidi_Greus.jpeg
175700582_462881635037430_19242923533886

”Hyviä ja selkeitä vinkkejä miten ottaa kokonaisuus hoidossa huomioon. Etenkin uusille hierojille.” -Koulutettu hieroja Bianca Gauffin 

"Opas antaa tärkeitä ja yksinkertaisia huomioita perusasioihin, jotka saattaa rutinoituessa unohtua. Kun nämä perusasiat ovat kunnossa, voi lähteä muokkaamaan tapoja omannäköiseen suuntaan. Hyvä opas erityisesti vasta alkavalle hierojalle tai jo pidemmän aikaa tehneelle, kertaamisen iloksi ja oman toiminnan kehittämiseksi.

 

Opas herättää pohtimaan omia tapoja ja motivoi kehittymään entistä paremmaksi, jotta asiakkaat viihtyvät ja nauttivat hetkestä. Tärkeää inspirointia tietysti myös siihen, että tekijän intohimo työtä kohtaan säilyisi!"

​

- Tiia Hyvönen, Charmonie Spa

WhatsApp Image 2021-05-03 at 22.09.21.jp

Lataa opas 

Kiitos, tarkistathan roskapostisi jos et näe opasta.

bottom of page